expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

vrijdag 1 november 2013

woordje van de voorzitter


Beste wijkbewoners,

21 januari 2011 was de dag dat ik met 7 enthousiaste wijkbewoners het wijkcomité stichtte. De voorbije 3 jaar heb ik veel energie gestoken om het wijkcomité te sturen . Vandaag is de dag aangebroken, dat ik een stapje opzij zet. Heel wat projecten die ik mee opstartte, zal ik uit handen geven. Ik zal wel nog de 'tittel' voorzitter dragen, maar zal me beperken tot een "adviserende" rol.
16 enthousiaste wijkbewoners zullen in 4 werkgroepen het initiatief nemen om het wijkcomité verder te sturen. Al uw vragen , suggesties of opmerkingen zullen zij behandelen.
Ikzelf  zal me vooral concentreren op de organisatie van nieuwjaarsdrink en wijkfeest.

Ik wil hierbij alle wijkbewoners danken, want jullie waren de gehele tijd mijn inspiratiebron, en hebben me de kans gegeven om tot dit resultaat te komen

kris Temmerman
voorzitter
Wijkcomité Mauvondel vzw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten